lauantai 5. marraskuuta 2011

Ystävät mielessä


Arkipäivän juhlaan sinut kutsuisin,
keittiööni vanhaan,
viereen kakluunin.
Ruudullinen liina,
leivän viipale.
Kuppi kuumaa teetä.
Siinä juhla se.
Sanoja on vähän, tuskin ollenkaan.
Ystävyyden kieltä vaiti kuunnellaan.

( Anna-Mari Kasikinen)


Hyvät ystävät ovat kuin lyhtyjä tiellä
- ne eivät lyhennä matkaa,
mutta tekevät sen valoisammaksi kulkea

( Marleena Ansio)



Minulla on ystävä
rakastettuni.
Hänen sydämensä on myötäni,
hänen unelmansa
vartioivat minua ja
rakkauttani.

Minulla on myös paljon tovereita.
He katsovat minuun
ja ystävääni,
he tietävät;
rakkaus synnyttää maailman rakentajia.

Minulla on ystävä,
rakkaus,
tovereita.
Minulla on elämä;
tämä päivä
ja tulevaisuus

( Arto Turtiainen)




Valoa marraskuuhun,
ja kesän lämpöä ajatuksiin.

Mukavaa Pyhäinpäivää kaikille lukijoille! <3

2 kommenttia:

Niina kirjoitti...

Ihanat kuvat! <3
Mukavaa viikonloppua!

kamomilla kirjoitti...

Kiitos Niina!
Oikein hyvää viikonloppua sinullekin! ;)