tiistai 21. helmikuuta 2012

Hullun kiilto silmissä...!?! ;)


Ai ai ai,
kyllä tämä lyyti nyt hyrisee
tyytyväisyyttä.
Endorfiini-addikti kun olen.

Tänään aamu alkoi rivakalla vesijumpalla,
päivällä huitasin yhdet zumbat
ja iltapäivän kruunaa ihan kohta
alkava 
keppijumppa.


Elinehtohan tuo liikkuminen
on aina ollut minulle
ja hypin seinille
aika pian,
jollen pääse jollain tavalla
 liikkumaan.

Tarmokkaat terveiset täältä
lumen keskeltä!
Huomenna kotiin.
Ja sitten tulee kässäkuvia!

P.s Olen minä muuten ulkoillutkin,
 ettei ihan sisähommiksi ole pelkästään mennyt...;) seli seli...

2 kommenttia:

Nonna kirjoitti...

Oletkos ihan sippi jo? Minä vedin itseni melkein sippiin hiihtoladulla ja siihen päälle sitten saunaan. Ah!

Tunnistan myös tuon seinille hyppimisen, jos ei pääse liikkeelle ja ulos!

kamomilla kirjoitti...

Nonna, ehei, en vielä. ;) Vielä olisin kevyesti vetäissyt parit zumbat, mutta pian näyttää nokka kohti kotia. Ja siellä jatkuu kuntoilu tavalliseen tapaan.