torstai 22. maaliskuuta 2012

Kanat kaapissa...


...kunnes lauantaina tulevat
ulos vitriinin kätköistä.


Minä neulon aina vaan
kun jossain välissä kerkeän.
Tipu päivässä
 on muuttunut lähinnä
 kymmeneksi kanaksi illassa. ;)
ja minä varmaan jo
kotkotan
unissanikin...


Sen verran olen oikaissut
neulomisen suhteen,
että eilen surautin
muutaman kanasen ompelemalla.
Olisin voinut tehdä niin jo
alunperinkin, mutta kun
neulon mieluusti illalla rauhassa
telkkarin ääressä
lasten mentyä nukkumaan,
jolloin ompelukone ei ehkä ole se
ihan paras vaihtoehto.
Ainakaan miehen mielestä,
siinä vieressä,
rentotuessa työpäivän jälkeen ;)


Täällä kasvaa siis mm.
tiskivuoret,
sillä senkin ajan tämä viimeinen
kanarumba
nyt vaatii.


Joten nyt
Mars
loputkin kanat kaappiin!
Kiitos ja näkemiin,
 minä jätän neulan hetkeksi huilimaan
ja lähden hakemaan koululaista.





 
Toivottavasti nähdään
lauantaina! ;)

4 kommenttia:

Tuire kirjoitti...

Kanaset ovat hurmaavia! Blogisi on kaunis. Tulin lukijaksi. :)
Olipa kiva nähdä keväisissä myyjäisissänne!

kamomilla kirjoitti...

Hei Tuire!
Kiva kun löysit tänne, tervetuloa!:)
Ja olipa mukava nähdä tänään kevättorilla.

Hyvää viikonloppua sinulle!:)

JOnna kirjoitti...

Mä en kestä kun en päässyt. Jäikö yhtään kanaa? Voiko tilata? Mun pääsiäinen on ihan tästä kiinni ;) Olin niin nähnyt jo meillä tuollaisen ihanan kanasen ;)

kamomilla kirjoitti...

JOnna, tottahan saat kanasen! ;)
Kerro vaan väritoivetta tai jos löydät kuvistani jonkun tietyn. Kaikki viimeisetkin kanaset menivät tänään kun äitini vei jäljelle jääneet mennessään. Mutta äkkiähän minä sinulle kanan neulon.;)

Laitan sinulle sähköpostia!