tiistai 25. helmikuuta 2014

3/42

 
Siis mitä!
Kolmas päivä Fitfarmia alkamassa
ja
sitten vielä ruhtinaalliset
39
päivää jäljellä.
Tuntuu vaan,
että olen noudattanut
tätä ruokavaliota jo ainakin viikon.
 
Minä olen aika pässinpää
kaikenlaisten ruokavalioon kohdistuvien kuurien suhteen.
Eli mielellään ei mitään kuureja,
mieluusti maalaisjärkeä
ja
liika huomion kiinnittäminen ruokaan veks.
Mutta, mutta...
nyt oli ryhdyttävä toimeen
ja
kokeiltava.
 
Laitan tänne
jokaisen viikon lopulla
tilanteen siitä
miten painonlasku kehittyy.
 
Toiveena on viiden kilon pudotus
tämän kuuden viikon aikana.
 
Saas nähdä,
jännittää.
Liikun nimittäin nyt sellaisissa lukemissa,
että jo pari-kolme kiloa alhaisempi
lukema
on viimeksi näkynyt puntarissani
reilu kymmenen vuotta sitten.
Tässä lukemassa
olen junnannut nyt muutaman vuoden,
joten voitte arvata,
että olen
 
erityisen innoissani
 
nähdäkseni uusia lukemia.
 
 
Muun muassa
tällaisissa tunnelmissa täällä nyt.
 
Kivaa viikkoa kaikille!


10 kommenttia:

Taru kirjoitti...

Sulla on ainakin asenne kohillaan, tsemppiä ja valoa sinne 100 kiloa!

kamomilla kirjoitti...

Elisa, kiitos, sitä tarvitaan! :)

Nonna kirjoitti...

Tsemppiä tsemppiä! Onneksi aurinko paistaa tänään, niin on helpompi tsempata!
Nähdään!

kamomilla kirjoitti...

Nonna, kiitos!
Se aurinko oikeasti auttaa tsemppaamaan.
See ya! :)

Hannis kirjoitti...

Siihen tottuu kyllä, kun vähän aikaa menee :-) Ja sulla varmaan se suht paljon enemmän hiilaria sisältävä ohjelma, kuin mulla, tai näin oletan. Mut kuuden viikon jälkeen onkin outoa, kun saa syödä muutakin, kuin vihreitä rehuja ;-) t. Miinus 8,4kg menneellä kuudella viikolla

kamomilla kirjoitti...

Hannis, eikä, mahtava pudotus! Hyvä sinä!:)))
Jos saisin pudotettua saman verran niin pyörtyisin onnesta.;)
Tää on kyllä mennyt paremmin kuin olisin koskaan osannut aavistaakaan. Raejuustoakin oon oppinut syömään. Pitää olla kyllä aika suunnitelmallinen ja evästä aina laukussa. Onneksi töissä onnistuu syöminen omin eväin, kun en syö muiden kanssa ruokalassa.
Tunnetaankohan me enää toisiamme kun nähdään kesällä!?! ;)

Mia kirjoitti...

Jeejee jään seuraamaan. Mulla nyt menossa sellainen oma sovellus, mutta päätin et jos taas alan lipsuu, niin sitten kaivan ohjeet esiin ja meen niillä. Jotain on nyt pakko saada aikaa, mun vaaka näyttää sellasia lukemia :( .
Osaatko muuten sanoa, mihin se vihreitten kasvisten käyttä perustuu? Siis miksei muita?
Tsemppiä kovasti projektiin! :)

kamomilla kirjoitti...

Christina, kiitos tsempeistä! Vihreissä vihanneksissa ja kasviksissa on paljon vähemmän hiilareita. Sen luulen olevan se syy. Tsemppiä sillekin ja Tuu ihmeessä tähän samaan mukaan. En ole tällaisella ollut aiemmin ja näyttää toimivan hyvin. :)

P kirjoitti...

Mä innolla seuraan ja tsemppaan sua! Ekat päivät on aina pahimpia ja pisimpiä, kuukauden kuluttua tulee olo, ettö joko se meni.
Mä olen joskus miettinyt fit farmia, mutta inhoan nipottamista ja kuureja. MUTTA kun nyt yhdellä kuukauden kuurilla olin ja selvisin, niin ehkä fit farmikin voisi toimia.

kamomilla kirjoitti...

P, kiitos! Mä seuraan kans sua. Toisista saa kivasti tsemppiä, varsinkin siis niistä onnistumisista. Laitan sulle meillä jos blogissasi on joku osoite.