maanantai 22. lokakuuta 2012

Oma haaste

 
 Upea päivä tänään!
Syysloman sateiden jälkeen
aurinko pilkisti esiin.
Valoa, valoa,
ihanaa!
 
<3
 
Aamulla ponkaisin
 
puntarille,
 
kirjoitin lukemat ylös
ja nousen perjantaina taas
uuden, erilaisen, lukeman toivossa.
Tästä lähtien
julkaisen täällä blogissani
 
perjantaisin
 
viikon "painosaldoni"
oli se sitten miinus tai plus-alkuinen.
Ihan vain siksi,
että toivon julkisen
keventämisen
tuovan itselleni
kaivatun kipinän ja motivaation
 haasteeseeni.
 

 
Aamupäivällä
meillä kokoontui kässäkerho.
Sanoivat laittavansa minut
 perjantaisin,
 "virallisena" kässäilypäivänämme,
 puntarin kautta,
ennen mitään näpertelyjä,
jollei lukemani ala laskea.
Painetta siis kehiin.
 
 

 Minulla on juuri pullataikina
kohoamassa.
Pullia illaksi koululle
yhdysvanhempien kokoontumiseen.
Tästähän nimenomaan on
hyvä lähteä liikkeelle.;)


Ciao! ;)

6 kommenttia:

Tuula kirjoitti...

Tsemppiä painoprojektiin!!
Mun taas tarttis aloittaa kuntoilu - lihaskuntotreeniä olisi tämä kroppa vailla, kun alkaa sieltä ja täältä roikkua. Ensin vaan syön tämän suklaan loppuun ;)
Valoisaa viikkoa!

Nonna kirjoitti...

Täällä ollaan hengessä täysillä mukana! Jätetäänpä jatkossa ne aikuisten jälkkärit ostamatta! Eiks niin?

JOnna kirjoitti...

Mun pitäisi saada kanssa jostain tsemppi päälle. Mä tiedän että pystyn, mutta en vaan saa aikaiseksi aloittaa ;) Jospa mä inspiroituisin sun aloituksesta!

Tsemppiä sulle!!!

Anonyymi kirjoitti...

Paljon tsemppiä tuohon terveelliseen syömiseen. Se on minullakin menossa, 3. viikko, viikonloput on vähän rennompia päiviä sen suhteen. Minulla on työkaveri, jonka kanssa viestittelemme ja yritämme kannustaa toisiamme. Kyllä, se on jotenkin helpompaa ja toisaalta kurinalaisempaa, kun sen on jollekin "luvannut". Ihminen on jännä tapaus :) Olen perustanut meidän työporukalle myös "marttakerhon" pimeän ajan iloksi. Teatteri- ja leffakerhon lisäksi, nyt myös siis sekalainen käsityö- tai mitä nyt ikinä mieli tekee-harrastaa-kerho. -marianne :)

Mirka kirjoitti...

Tsempataan sitten toinen toisiamme! Mäkin aion pienentyä pikkuhiljaa ja lopullisesti. -16 kg, jos tarkkoja ollaan. Mulla ei ole mitään muuta vaihtoehtoa, jos aion elää niin pitkään kuin haluan. Mä haluan tulla liikunnalliseksi ja jaksavaksi. Thäts it.

kamomilla kirjoitti...

Tuula, kiitos tsempeistä!:)
Luulen ja toivon, että tämä "julkinen" kilojen karistaminen saattaa olla omalla kohdallani toimiva juttu. Ainakin viikko on jo tähän asti sujunut hyvin. Perjantai siintää mielessä.;)
Tsemppiä sinulle kuntoiluihin! En tiedä mahtaako kahvakuula olla sinulle tuttu? Sillä saa keskivartalon aika hyvään kuntoon, ja pienellä vaivalla. Suosittelen!

Nonna, puhut asiaa. Herkut aikuisten osalta vois minunkin puolesta unohtaa. Ainakin useinmiten. Kiitos tsempistä! :)

JOnna, nyt kuule mukaan vaan! Tulehan sitten joskus kertomaan kuinka kävi, saitko tsemppiä täältä. Siis näin vakaa usko minulla nyt on tähän hommaan kun uskallan tällalailla kirjoitella, että tulkaa vaan kaikki täältä hakemaan kilojenkaristustsemppejä...;)))
Peukutan sinulle! :)

Marianne, kivoja kerhoja järjestät! Mahtavaa, että olet jo noin hyvässä vauhdissa. Koetan tulla perässä. ;)

Tsemppiä sinulle!


Mirka,jes, varmasti tsempataan!
Minulla on "päätavoitteena" aika samanlainen lukema kuin sinullakin. Että pudotettavaa riittää.;)
Tsemppaan ihan intona, että saat oikein kunnon spurtin liikuntojen ja jaksamisten kanssa kanssa. Tästä se lätee.:)