torstai 18. elokuuta 2011

Retrokortteja a' la Kamomilla

Jännä, kun sitä alkaa korttien tekoon niin ei yhtään tiedä mitä saa aikaiseksi. Näin ainakin yleensä  käy minulle. Nytkin olin ajatellut tehdä samanlaisia hempeitä pastellin sävyisiä tähti-kortteja, joita olin tehnyt keväällä, mutta siitä ei tullut mitään. Kääntyi vallan retroiluksi. Ainakin minun mittakaavassa :). Enkä ole siis yhtään retro. Ainakaan vielä.

Tytön kortista nappasin kuvan, vaikka oli vielä vähän kesken.

Huomenna on perjantai, ihanaa! Viikonloppuna tehdään kunnolla pihatöitä ja jossain välissä meinaan ehtiä veivaamaan parit lattaritkin;) Kivaa viikonloppua kaikille!


1 kommentti:

Nonna kirjoitti...

Ihkuja, sanoo tää retrohullu!!!

Voitko laittaa osoitteesi mulle apinalandiablog@gmail.com

Craft it forward on valmiina, eli voisin toimitella...

Mukavaa viikonloppua!